A SOKOLDALÚ MEGOLDÁS ÉPÍTŐANYAG-SZÁLLÍTMÁNYOZÁSHOZ: A KÖGEL ALAKÍTHATÓ PLATÓS FÉLPÓTKOCSI SOKFÉLE MEGOLDÁST KÍNÁL

A Kögel Multi az építőanyagok és időjárásálló rakományok szállítására szolgáló platóspótkocsi-sorozat bevált, sokoldalúan használható felépítményváltozata. Leszerelhető felépítményelemeinek köszönhetően a Multi túlméretes, azaz túl széles vagy túl hosszú rakományok szállítására is alkalmas. A Kögel a világ első számú építőipari szakkiállításán, a 2022. október 24. és 30. között Münchenben megrendezésre kerülő Baumán mutatta be, mit tud a sorozat.

Közzétéve:


„A gazdaságos és az ökobarát találkozása” – a Kögel beváltja az ügyfeleknek tett ígéretét, hiszen a Multi bevethető építkezéseken, építőanyag-szállítmányozás során és számos egyéb területen. A sokoldalúságnak köszönhetően a flottaüzemeltetők magas fokú eszközkihasználtságot, ezáltal kiváló költséghatékonyságot érhetnek el a napi üzletvitelükben.

Ezen túlmenően a teljes felszereltségű platós pótkocsi sokféle használati módja lehetővé teszi az üresjáratok kiiktatását is, így biztosítva a fenntarthatósági szempontok érvényesítését az építéslogisztika terén. A Multi csupán egy a számos felépítményváltozat közül. A platóspótkocsi-sorozaton belül az ügyfelek a Mega, a tekercsvályús változatok és az alacsony össztömegű Lightplus pótkocsialváz közül választhatnak.

Az ügyfelek a Baumán személyesen is meggyőződhetnek a széria sokoldalúságáról és kimagasló teljesítményéről. A bemutatásra kerülő háromtengelyes, 1.100-1.160 milliméter vonómagasságú Kögel Multi megerősített NOVUM-generációs vázat kapott, felépítménye 2.000 milliméter magas acél homlokfallal, öt pár lehajtható, leszerelhető oldalelemmel, hátul kétszárnyú ajtóval rendelkezik.

A tíz lehajtható oldalfal, a hátsó falpanel és az összes lehajtható rakonca raktározásához külön tárolódoboz telepíthető. Kialakítása lehetővé teszi a túlméretes, azaz túl széles és túl hosszú rakomány, például előregyártott betonelemek, zsaluzatok, hosszú betonacél és betonvas hálók szállítását is. Annak érdekében, hogy a lehajtható oldalelemek tárolás és szerelés közben ne sérüljenek, a tárolódobozban található rögzítőszerkezetet védőborítással látták el. Egyéb kiegészítő felszerelések biztonságos tárolására a tágas szerszámosláda szolgál.

A rakományrögzítő felszerelés tartalmaz beilleszthető rakoncákat, rögzítőgyűrűket és elfordulásgátló reteszeket

A lehajtható oldalsó és hátsó rakoncákon kívül nyolc rakoncazseb-sín és nyolc rakoncazseb biztosítja a rakomány alakzáró, tökéletesen illeszkedő rögzítését. A Multi a DIN EN 12642 XL szabvány szerinti rakománybiztonsági tanúsítvánnyal rendelkezik, és akár betonacél háló szállítására is kaphat tanúsítványt.

Ezenkívül számos egyéb lehetőséget kínál hevederekkel biztosított, súrlódást elősegítő rakományrögzítéshez, például a 24 pár öt tonna teherbírású rögzítőgyűrűvel ellátott Kögel VarioFix külső keret felhelyezésével.
A Multi igény szerint elfordulásgátló reteszekkel is felszerelhető, így a plató egy 40 lábas vagy két 20 lábas konténer szállítására is alkalmassá válik.

A Kögel Multi elvileg akár több mint 30 tonna rakományt is elbír

Általánosságban elmondható, hogy a Kögel pótkocsikra a kivételes önsúly és hasznos teher arány jellemző. Ugyanez érvényes a Multi szériára is. Például a háromtengelyes Multi alapváltozata már elérhető körülbelül 5.500 kilogramm önsúllyal. Az ennek megfelelő elvileg lehetséges hasznos teher elérheti akár a 30.500 kilogrammot is.

Nagyobb teherbírás iránti igény esetén, választhatjuk a Lightplus könnyű pótkocsialvázat, amely 600 kilogrammal több hasznos teher kapacitással bír. A Kögel pótkocsik könnyű súlyú és okos felépítésüknek köszönhetően rendkívül robusztusak és tartósak. A Multi padlóvázának teherbírását 7.200 kilogrammig tesztelték.

Tökéletesen testre szabott konfigurációk a lehetőségek széles választékának köszönhetően

A számos felszereltségi módnak köszönhetően az ügyfelek a Multit és a Kögel valamennyi egyéb platós pótkocsiját is a saját igényeikhez igazíthatják. Az alváztól kezdve a felépítményig mindent beleértve. A homlokfalak lehetnek akár 2.600 milliméter magasak, és készülhetnek acélból vagy alumíniumból. A lehajtható oldalfalak alumíniumból rendelhetők, 600, 800 vagy 1.000 milliméter magassággal.

A pótkocsi hátulja a kétszárnyú ajtók helyett lehajtható fallal is rendelhető. A Multi négy vagy öt pár oldalelemmel is igényelhető. A platós pótkocsik rendelhetők továbbá két- vagy háromtengelyes kivitelben, tengelyemelővel, saját kormányzású tengellyel és hordozható targonca támasztékkal is.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued