A mezőny élén a Ford Trucks F-Max

Igen stílusos felvezetőjármű vonul majd a 2020-as Giro d’Italia nemzetközi kerékpárverseny magyarországi futamain a mezőny előtt, mégpedig egy, a több mint százéves sportesemény arculatának megfelelően dekorált Ford Trucks F-Max nyerges vontató. A Delta-Truck cégcsoport ezenkívül a VIARENT bérelhető kishaszonjárművével is támogatja a rendezvényt.

Közzétéve:


Milanóban 1909. május 13-án rajtolt el az első Giro d’Italia kerékpárverseny, amely azóta egy igen rangos nemzetközi sporteseménnyé fejlődött. A 2020-as szezon számos futama közül hármat most először Magyarországon tartanak majd a Nemzeti Sportügynökség (NSÜ) szervezésében. Az idei verseny magyarországi Nagy Rajtja május 9-én Budapesten lesz. Az első, 9,5 kilométer hosszú szakaszon a Hősök terétől a Budavári Palotáig teker el a nemzetközi szinten is igen elismert versenyzőket felvonultató mezőny. Másnap Budapestről a Pilis és a Vértes hegyeit is megmászva Győrig jutnak el a versenyzők 193 kilométert teljesítve. Végül május 11-én 197 kilométert kerekeznek Székesfehérvár és Nagykanizsa között többek között Hévíz érintésével.

Hagyomány szerint

Olaszországban egy amerikai csőrös nyerges vontató szokta felvezetni a mezőnyt a Giro d’Italia kerékpárversenyeken, ezért az NSÜ a Ford Trucks magyarországi importőrét, a Delta-Truck Kft.-t kérte fel, hogy támogatóként biztosítson egy FORD F-MAX vontatót a sporteseményre. Ez a megtisztelő felkérés pedig szerencsésen egybeesett azzal, hogy a Delta-Truck Kft. éppen kereste egy sporttevékenység támogatási lehetőségét. A verseny színeiben feldekorált F-Max a kerékpárosok előtt két órával hajt majd végig a pályán, az első szakaszon szólóban, míg a másik kettőn egy Kögel függönyponyvás félpótkocsival összeakasztva. A szerelvény viszi a palackos ásványvizet a versenyzőknek, az állomáshelyeken pedig hoszteszek promóciós anyagokat osztogatnak a félpótkocsiról. A kiszolgálási feladatokra pedig kishaszonjárműveket biztosít majd a Delta-Truck cégcsoport égisze alá tartozó VIARENT.

Közös értékek mentén

A Giro d’Italia alkalmával a Hősök terén egy külön pavilonnal is megjelenik majd a Delta-Truck Kft., de addig is több kitelepülésen részt vesz a különleges megjelenésű nyerges vontatóval. A 2019-es Év Tehergépkocsija díjjal kitüntetett Ford Trucks F-Max az 500 lóerős, korszerű és hatékony motorjával, ZF TraXon automatizált váltójával, tágas, kényelmes és igényes belsőterű fülkéjével, valamint a vezetéstámogató rendszerek, illetve kényelmi és biztonsági berendezések széles kínálatával igen kedvező fogadtatásra talált a magyar piacon. Továbbá ez a haszonjármű ugyanúgy a teljesítmény, a hatékonyság, a kitartás és a pontosság megtestesítője, mint a Giro d’Italia kerékpárversenyzői.





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!