A mezőny élén a Ford Trucks F-Max

Igen stílusos felvezetőjármű vonul majd a 2020-as Giro d’Italia nemzetközi kerékpárverseny magyarországi futamain a mezőny előtt, mégpedig egy, a több mint százéves sportesemény arculatának megfelelően dekorált Ford Trucks F-Max nyerges vontató. A Delta-Truck cégcsoport ezenkívül a VIARENT bérelhető kishaszonjárművével is támogatja a rendezvényt.

Közzétéve:


Milanóban 1909. május 13-án rajtolt el az első Giro d’Italia kerékpárverseny, amely azóta egy igen rangos nemzetközi sporteseménnyé fejlődött. A 2020-as szezon számos futama közül hármat most először Magyarországon tartanak majd a Nemzeti Sportügynökség (NSÜ) szervezésében. Az idei verseny magyarországi Nagy Rajtja május 9-én Budapesten lesz. Az első, 9,5 kilométer hosszú szakaszon a Hősök terétől a Budavári Palotáig teker el a nemzetközi szinten is igen elismert versenyzőket felvonultató mezőny. Másnap Budapestről a Pilis és a Vértes hegyeit is megmászva Győrig jutnak el a versenyzők 193 kilométert teljesítve. Végül május 11-én 197 kilométert kerekeznek Székesfehérvár és Nagykanizsa között többek között Hévíz érintésével.

Hagyomány szerint

Olaszországban egy amerikai csőrös nyerges vontató szokta felvezetni a mezőnyt a Giro d’Italia kerékpárversenyeken, ezért az NSÜ a Ford Trucks magyarországi importőrét, a Delta-Truck Kft.-t kérte fel, hogy támogatóként biztosítson egy FORD F-MAX vontatót a sporteseményre. Ez a megtisztelő felkérés pedig szerencsésen egybeesett azzal, hogy a Delta-Truck Kft. éppen kereste egy sporttevékenység támogatási lehetőségét. A verseny színeiben feldekorált F-Max a kerékpárosok előtt két órával hajt majd végig a pályán, az első szakaszon szólóban, míg a másik kettőn egy Kögel függönyponyvás félpótkocsival összeakasztva. A szerelvény viszi a palackos ásványvizet a versenyzőknek, az állomáshelyeken pedig hoszteszek promóciós anyagokat osztogatnak a félpótkocsiról. A kiszolgálási feladatokra pedig kishaszonjárműveket biztosít majd a Delta-Truck cégcsoport égisze alá tartozó VIARENT.

Közös értékek mentén

A Giro d’Italia alkalmával a Hősök terén egy külön pavilonnal is megjelenik majd a Delta-Truck Kft., de addig is több kitelepülésen részt vesz a különleges megjelenésű nyerges vontatóval. A 2019-es Év Tehergépkocsija díjjal kitüntetett Ford Trucks F-Max az 500 lóerős, korszerű és hatékony motorjával, ZF TraXon automatizált váltójával, tágas, kényelmes és igényes belsőterű fülkéjével, valamint a vezetéstámogató rendszerek, illetve kényelmi és biztonsági berendezések széles kínálatával igen kedvező fogadtatásra talált a magyar piacon. Továbbá ez a haszonjármű ugyanúgy a teljesítmény, a hatékonyság, a kitartás és a pontosság megtestesítője, mint a Giro d’Italia kerékpárversenyzői.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued