A Ford Trucks újabb mérföldkőhöz érkezett

Fokozatosan közelítve egyik fő célkítűzése, a karbonsemlegesség felé, a Ford Trucks újabb jelentős projektet írt alá a fenntartható szállítmányozási technológiák terén. Miután tavaly működésbe hozta az egyhengeres hidrogénhajtású motorját, a Ford Trucks most először sikerrel beindította a többhengeres hidrogénhajtású H2-Ecotorq motort is.

Közzétéve:

A Ford Trucks az „értékteremtés a leghatékonyabb szállítási megoldásokkal” jelszó égisze alatt és a nulla károsanyagkibocsátásra való törekvésével összhangban felgyorsítva kutatás-fejlesztési tevékenységét, magasabb szintre emelte az alternatív üzemanyag-technológiák kidolgozására irányuló erőfeszítéseit. A Ford Trucks, amely kitartóan folytatja az egyhengeres hidrogénüzemű kutatómotorral tavaly megkezdett kísérleteit, megsokszorozta az erőfeszítéseit, amelyek eredményeként most először sikerrel beindította a szintén saját tervezésű, többhengeres H2-Ecotorq hidrogénmotort is.

A Ford Trucks mérnökei folytatják a rendszeroptimalizálási és a motorfejlesztési tevékenységeket, amelyek már az első tesztek során sikeres eredményekkel kecsegtettek.

A mérföldkő újabb fontos lépés a Ford Trucks karbonsemleges termékportfóliójának nulla kibocsátású járműmegoldással történő bővítése irányába. A szóban forgó fejlesztéssel a Ford Trucks a nulla kibocsátású nehéz haszongépjárművekre vonatkozó, 2040-re kitűzött cél elérését illetően is fontos mérföldkőhöz ér.

A Ford Trucks folytatja a nulla kibocsátást célzó beruházásait

A nehéz haszongépjármű ágazatban, a fenntarthatósági elképzeléseivel összhangban a Ford Trucks vezető szerepet tölt be a jövő szállítmányozási technológiáinak bevezetésében.

A nulla károsanyag-kibocsátású, csatlakoztatott és önálló technológiák köré szerveződő „F generációs mozgalommal” jelentős átalakulást kezdeményező Ford Trucks azon munkálkodik, hogy 2025-re útra bocsássa az első teljesen elektromos teherautóját.

A járművillamosítással párhuzamosan az alternatív üzemanyag-technológiákra összpontosítva, az Európai Unió „Nulla kibocsátású szállítmányozási ökoszisztéma” elnevezésű projektjének keretén belül a Ford Trucks most fejleszti az F-MAX alapjain az első hidrogén-üzemanyagcellás elektromos járművét (FCEV), azzal a szándékkal, hogy hozzájáruljon a jövő mobilitási megoldásainak megteremtéséhez.





Megosztom másokkal

Életek védelmében

Idén júliusban életbe lépett az általános járműbiztonsági rendelet legfrissebb módosítása, amely szigorúbb biztonsági előírásokat vezetett be a haszonjárművek számára. A rendelet célja a közúti közlekedés biztonságának jelentős növelése az Európai Unióban.

Flexibilisen tehermentesít

Szó szerint nehéz feladat a nehézfuvarozás. A túlméretes és túlsúlyos szállítmányok a méretüknél és a tömegüknél fogva nem közlekedhetnek akárhol. A holland Broshuis egy egyszerű, de nagyszerű új megoldással segít kibővíteni a működési területüket.

Kilencven innovatív esztendő

Vitathatatlanul Franz Xaver Gruber osztrák zeneszerzőnek köszönhetjük a világ legnépszerűbb karácsonyi énekét. A Csendes éj örökérvényű dallamaihoz hasonlóan bő száz esztendővel később, Franz Xaver Kögel is maradandót alkotott. Mégpedig olyat, aminek a fuvarozóvállalkozók nem csak karácsonykor örülhetnek.

A jövő kapujában

Több tízmillió dolláros szerződést hoz tető alá az Isuzu japán járműgyártó a Gatik önvezető technológiák fejlesztésével foglalkozó amerikai vállalattal. A befektetés célja önvezető közép- és nehézkategóriás teherautók kifejlesztése a már most is létező automatizált szállítási szolgáltatásaikhoz.

Napfényes jövő áll előttünk

Amióta világ a világ, a haszonjárműveknek mindig nyereséget kellett termelniük. Nincs ez másképpen ma sem, éppen ezért számtalan változtatás és fejlesztés jelent meg az elmúlt években a hatékonyság növelésére. Felmerül azonban a kérdés, hogy mik lehetnek a következő lépések ezen az úton? Alternatívákból nincs hiány, egy ígéretes lehetőséggel a Kögel félpótkocsik fejlesztése során is találkozhatunk.