A Ford Trucks újabb mérföldkőhöz érkezett
Fokozatosan közelítve egyik fő célkítűzése, a karbonsemlegesség felé, a Ford Trucks újabb jelentős projektet írt alá a fenntartható szállítmányozási technológiák terén. Miután tavaly működésbe hozta az egyhengeres hidrogénhajtású motorját, a Ford Trucks most először sikerrel beindította a többhengeres hidrogénhajtású H2-Ecotorq motort is.
A Ford Trucks az „értékteremtés a leghatékonyabb szállítási megoldásokkal” jelszó égisze alatt és a nulla károsanyagkibocsátásra való törekvésével összhangban felgyorsítva kutatás-fejlesztési tevékenységét, magasabb szintre emelte az alternatív üzemanyag-technológiák kidolgozására irányuló erőfeszítéseit. A Ford Trucks, amely kitartóan folytatja az egyhengeres hidrogénüzemű kutatómotorral tavaly megkezdett kísérleteit, megsokszorozta az erőfeszítéseit, amelyek eredményeként most először sikerrel beindította a szintén saját tervezésű, többhengeres H2-Ecotorq hidrogénmotort is.
A Ford Trucks mérnökei folytatják a rendszeroptimalizálási és a motorfejlesztési tevékenységeket, amelyek már az első tesztek során sikeres eredményekkel kecsegtettek.
A mérföldkő újabb fontos lépés a Ford Trucks karbonsemleges termékportfóliójának nulla kibocsátású járműmegoldással történő bővítése irányába. A szóban forgó fejlesztéssel a Ford Trucks a nulla kibocsátású nehéz haszongépjárművekre vonatkozó, 2040-re kitűzött cél elérését illetően is fontos mérföldkőhöz ér.
A Ford Trucks folytatja a nulla kibocsátást célzó beruházásait
A nehéz haszongépjármű ágazatban, a fenntarthatósági elképzeléseivel összhangban a Ford Trucks vezető szerepet tölt be a jövő szállítmányozási technológiáinak bevezetésében.
A nulla károsanyag-kibocsátású, csatlakoztatott és önálló technológiák köré szerveződő „F generációs mozgalommal” jelentős átalakulást kezdeményező Ford Trucks azon munkálkodik, hogy 2025-re útra bocsássa az első teljesen elektromos teherautóját.
A járművillamosítással párhuzamosan az alternatív üzemanyag-technológiákra összpontosítva, az Európai Unió „Nulla kibocsátású szállítmányozási ökoszisztéma” elnevezésű projektjének keretén belül a Ford Trucks most fejleszti az F-MAX alapjain az első hidrogén-üzemanyagcellás elektromos járművét (FCEV), azzal a szándékkal, hogy hozzájáruljon a jövő mobilitási megoldásainak megteremtéséhez.