A Ford Trucks folytatja európai növekedését Franciaországban

A Ford Trucks 60 éves örökséggel és az ágazatban egyedülálló mérnöki szakértelemmel büszkélkedhet. A francia piacra, Európa egyik legfontosabb piacára való belépéssel a növekedés nem mutatja a lassulás jeleit.

Közzétéve:

A Ford Trucks 60 éves örökséggel és az ágazatban egyedülálló mérnöki szakértelemmel büszkélkedhet. A francia piacra, Európa egyik legfontosabb piacára való belépéssel a növekedés nem mutatja a lassulás jeleit. A franciaországi Solutrans 2021 rendezvénye, a Ford Trucks bemutatóján, Haydar Yenigün, a Ford Otosan vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „A Ford Trucks márkával az európai erőteljes növekedési terveink a legnagyobb sebességgel haladnak előre. A múlt hónapban beléptünk Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára, Németországba. Most pedig izgatottan lépünk be a francia piacra, amely egyben Európa második legnagyobb piaca. Terveink szerint 2022-től 25 helyszínen fogjuk kiszolgálni ügyfeleinket az F-Trucks France márkán keresztül, amely a francia autóipar és haszongépjármű-szegmens néhány legmeghatározóbb márkájának vállalkozása.”

A Ford Trucks folytatja gyors növekedését a stratégiailag fontos francia piacon, amire a portugáliai, spanyolországi, olaszországi, belgiumi, luxemburgi és németországi forgalmazók kinevezése után került sor.

A Ford Trucks azt tervezi, hogy 2022-re 25 ponton lesz jelen Franciaországban, amely stratégiai fontosságú piacnak számít Európában. A bevezetés során a Ford Trucks 60 darabot adott át az International Truck of the Year (ITOY) díjjal kitüntetett F-MAX nyerges vontatói közül a Combronde Groupe-nak, Franciaország egyik legjelentősebb logisztikai flottájának.

Az F-Trucks France, a Ford Trucks kijelölt forgalmazója a Groupe Maurin, a Groupe DMD és a Groupe Amplitude vállalatokkal közös vállalkozás, amelyek a francia autóipar legismertebb nevei közé tartoznak, és azért jött létre, hogy megalapozza a Ford Trucks jelenlétét az országban.

Haydar Yenigün: „Franciaország kulcsszerepet fog játszani az európai növekedési stratégiánkban.”

A Solutrans 2021 rendezvényen a Ford Otosan vezérigazgatója, Haydar Yenigün elmondta, hogy a vállalat büszke arra, hogy Németország után Európa második legnagyobb nehéz tehergépkocsi-piacára lép:

„Mérnöki szakértelmünknek és kiváló kutatás-fejlesztésünknek köszönhetően ma már világszerte több mint 40 országban értékesítünk, és számos országban gyártunk teherautókat. A 2019-es International Truck of the Year (ITOY) díj nyertese, az F-MAX továbbra is termelési erőnk, mérnöki képességeink, formatervezési, technológiai és járműfejlesztési képességeink egyik legfontosabb szimbóluma. Az ITOY-díj elnyerése után az F-MAX iránti nagy európai keresletnek köszönhetően felgyorsítottuk növekedési terveinket. E kereslet kielégítése érdekében Közép- és Kelet-Európa után megjelentünk Olaszországban, Belgiumban és Luxemburgban, valamint a lengyel, litván, portugál és spanyol piacon. Az elmúlt hetekben pedig Németországba, Európa legnagyobb nehéz tehergépjármű-piacára léptünk be. Most pedig büszkén lépünk be forgalmazónkkal, az F-Trucks France-szal közösen a francia piacra, amely Európa második legnagyobb nehéz tehergépjármű-piaca, és Franciaország kulcsszerepet játszik majd a Ford Trucks növekedési terveiben.”.

A Ford Trucks célja, hogy 2024 végére 55 országban legyen jelen

A Ford Trucks, a világ több mint 40 országa számára gyárt és fejleszt járműveket. Nemzetközi növekedése a világjárvány ellenére sem mutatja a lassulás jeleit. A Ford Trucks célja, hogy egész Európában állandó növekedést érjen el, és a következő 3 évben 55 országra tervezi kiterjeszteni globális tevékenységét. Miután a Ford Trucks elnyerte a 2019-es International Truck of the Year (ITOY) díjat, az F-MAX iránti nagy európai keresletnek köszönhetően előrehozta növekedési terveit. Miután 2019-ben megalapozta jelenlétét Magyarországon, Szlovákiában, Lengyelországban, Litvániában, Portugáliában és Spanyolországban, most már Olaszországban, Belgiumban, Luxemburgban és Németországban is ki tudja szolgálni a keresletet. A vállalat célja, hogy 2021 végére 45 országra, 2024 végére pedig 55 országra bővítse globális lefedettségét.





Megosztom másokkal

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.