A Ford Trucks belép Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára

A Ford Trucks folytatja globális terjeszkedését azzal, hogy belép Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára.

Miután a Ford Trucks nemzetközi terjeszkedésének részeként Portugáliában, Spanyolországban, Olaszországban, Belgiumban és Luxemburgban is megkezdte forgalmazói tevékenységét, a Ford Trucks most belépett Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára, folytatva ezzel stratégiai növekedését az egész kontinensen.

Közzétéve:

Dave Johnston, a Ford Otosan vezérigazgató-helyettese megjegyezte, hogy a Ford Trucks gyorsan halad az európai terjeszkedés felé: „Németország Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piaca, és stratégiai jelentőségű a Ford Trucks márka növekedése szempontjából. Nagy lehetőségeket látunk ezen a piacon, és célunk, hogy itt értéket teremtsünk ügyfeleink számára a nemzetközi díjnyertes vontatóinkkal, az F-MAX-szal és más modellekkel, amelyek mind a leghatékonyabb szállítási megoldásokat kínálják.”.

 

A Ford Trucks a tehergépkocsik gyártása terén szerzett több mint 60 éves múltját és szakértelmét termékfejlesztési képességekkel ötvözi. A Ford Trucks a Ford egyetlen nehéz haszongépjármű-gyártó központjaként világszerte olyan új modelleket vezet be, amelyek hatással vannak a globális piacra. A sikeres portugáliai, spanyolországi, olaszországi, belgiumi és luxemburgi bevezetések után a Ford Trucks most Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára való belépéssel folytatja globális terjeszkedését.

A Ford Trucks a nemzetközi színtéren erős keresletet tapasztal innovatív technológiái és termékkínálata iránt, különösen az F-MAX iránt, amely a 2019-es International Truck of the Year (ITOY) díj nyertese. Németország stratégiailag fontos lépést jelent a Ford Trucks nyugat-európai terjeszkedésében. A Ford Trucks németországi tevékenységeihez a Stegmaier Grouppal, egy több mint egy évszázados tapasztalattal és széleskörű autóipari know-how-val rendelkező forgalmazóval működik együtt.

A Ford Trucks Németországban F-Trucks Deutschland GmbH néven fog helyben működni, miközben hasznosítja anyavállalatának hatalmas szakértelmét és tapasztalatát a nehéz haszongépjárművek értékesítése és az értékesítés utáni szolgáltatások, valamint a lízing, a karosszériaépítés, a használt járművek értékesítése és a képzés terén.

„Németország kulcsfontosságú piac a Ford Trucks globális terjeszkedési terveiben.”

Dave Johnston, a Ford Otosan vezérigazgató-helyettese megjegyezte, hogy a globális világjárvány nem akadályozta meg a Ford Trucks-t abban, hogy a vállalat globális terjeszkedésének részeként továbbra is új forgalmazókat indítson a kulcsfontosságú piacokon:

„A Ford nehéz haszongépjárművek gyártásának világszintű központjaként örülünk, hogy a Törökországban fejlesztett és gyártott járműveinkkel megváltoztathatjuk a játékszabályokat. Az ITOY-győztes F-MAX lenyűgözően mutatja, hogy milyen messzire jutottunk a gyártás, a tervezés, a technológia és a járműfejlesztési képességek terén. F-MAX vontatónk olyan nagy elismerést kapott a nehéz haszongépjármű-szegmens valamennyi érdekeltjétől mérnöki munkája, formatervezése és teljesítménye miatt, hogy a nagy európai kereslet miatt felgyorsítottuk növekedési terveinket. Szervezetünk Lengyelországban, Litvániában, Portugáliában és Spanyolországban terjeszkedett, majd Olaszország, Belgium és Luxemburg következett, ahol nagy keresletet tapasztalunk. Most büszkén lépünk be Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára, amely stratégiailag fontos a Ford Trucks növekedési tervei szempontjából az egész kontinensen.”

Egész Európát célba véve

Johnston hozzátette, hogy szerinte a Ford Trucks globális terjeszkedéséhez nagyban hozzájárulna, ha több európai piacot lefedne: „Nagy lehetőségeket látunk a Ford Trucks számára Németországban. Célunk, hogy a leghatékonyabb szállítási megoldásokat kínáló modelljeinkkel értéket teremtsünk itt az új ügyfelek számára. Folytatjuk terjeszkedésünket Európában, amely fontos lehetőségeket rejt magában növekedési stratégiánk szempontjából. Terveink szerint három éven belül 55-re növeljük azon országok számát, ahol tevékenykedünk, lefedve egész Európát”.”

A Ford Trucks lépéseket tesz a fenntartható jövő felé a nehéz haszongépjárművek szegmensében

A Ford Trucks vezető szerepet kíván betölteni a jövő fenntartható közlekedési technológiái felé vezető úton Európában, és azon dolgozik, hogy világszerte sikereket érjen el ezen a területen. Ezen erőfeszítésekkel összhangban a Ford Trucks egyike lett annak a hét vezető nehéz haszongépjármű-gyártónak, amely aláírta az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) közös nyilatkozatát, a Nulla kibocsátású közúti áruszállításra való áttérésről szóló Nehézgépjármű-útiterv közös nyilatkozatát. A közös nyilatkozat aláírása bizonyítja a Ford Trucks elkötelezettségét a nehéz haszongépjárművek gyártása során 2040-ig megvalósítandó nulla károsanyag-kibocsátás elérése mellett.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.