Kögel Cargo

Stabil, nagy teherbírású, könnyen megrakható – ez a Kögel Cargo. Pótkocsi 2 vagy 3 tengelyes nyerges vontatóhoz, nagy hasznos teherbírással, különböző nagyságú és súlyú áruk szállítására. A csekély fenntartási és karbantartási költségek a Kögel parkkal rendelkező áruszállító cégek működését még gazdaságosabbá teszi.

Opciók – felszereltségek

  • Vasúti Cargo: A pótkocsit a megerősített alváza, daruzáshoz szükséges egyedi kialakítása és az oldalponyva megfelelő helyeken történő megerősítése teszi alkalmassá a kombinált fuvarozásra.
  • Cargo TIR: Vámzárbiztos kivitel oldalfallal vagy anélkül
  • Cargo Coil: A pótkocsi fel van szerelve a VDI 2700 előírások szerinti acéltekercs szállító teknővel.
  • Erősített alváz: Nyeregterhelhetőség 15 tonnáig
  • Papírtekercs szállító kivitel: A pótkocsi 4 hosszanti elrendezésű sínnel rendelkezik, amely a tekercsek ékekkel történő rögzítésére szolgál.
  • Oktabin felszereltség: Felcserélhető léceket, u.n.C síneket jelent, amelyek a rakomány teleszkópos rudakkal történő rögzítésére szolgálnak.
  • Daimler 9.5 kivitel: Az autóiparban használatos. Többek között homlokfal erősítést, oldalsó paletta ütközőt, 24 ponyvacsatot és 3 sor oldallécet tartalmaz.
  • Ferry/RoRo kivitel: Kísért vagy kíséret nélküli szállítást tesz lehetővé kompon vagy hajón, el van látva 4 pár nagyméretű lekötő gyűrűvel és megfelelő jelzőtáblákkal.
  • Ital szállító kivitel: Egyedileg kialakított felszereltség italrekeszek, italraklapok és hordók biztonságos szállítására.
  • Gumiszállító felszereltség: Optimális kialakítás kötésben vagy lépcsősen egymásra rakott gumiköpenyek szállítására 15 tonnáig.
  • Oldalfal: A Kögel Cargo kívánságra oldalfallal is szállítható.
  • Egyedi részrakomány és egyéb felszereltség.

Kögel Telematics tájékoztató

Kögel telematika PDF

Kérjen árajánlatot
Előnyök
Nyeregterhelés
  • A Kögel Cargo pótkocsi nagy nyereg terhelésű 2- vagy 3 tengelyes nyerges vontatóhoz lett kialakítva.
VÁZKERET ÉS PADLÓZAT
  • Nagyon stabil vázkeret a kereszttartók ésszerű elrendezésének köszönhetően.
  • Nagy teherbírású padló (kívánságra papírtekercs szállító kivitelben is).
súly
  • A csekély önsúlynak köszönhetően nagy a hasznos teherbírás.
VARIOFIX VÁZKERET
  • A hosszanti kialakítású, sűrű elrendezésű lyukak biztonságos lekötést tesznek lehetővé a pótkocsi szinte minden pontján.
  • Az ideális lekötési szög megakadályozza a spanifer kidörzsölődését.
HYBRID NYITÓ SZERKEZET
  • Lerövidül az állásidő a villám ponyvanyitó és záró szerkezetnek köszönhetően.
  • Részrakodásnál és kirakodásnál a pótkocsi első és hátsó része kézzel is nyitható. Így a szétakasztott Cargo pótkocsi üres légtartállyal is használható.
TOLÓTETŐ - ELTOLHATÓ TETŐSZERKEZET
  • A tető ponyvába hegesztett keresztmerevítők eltolt tetőnél nem lógnak be a rakodótérbe.
  • Külön kérésre a tető mindkét irányba eltolható.
Kögel Light

A könnyűépítésű Kögel pótkocsi 2 tengelyes vontatóval különösen gazdaságos üzemeltetésű. Európa egyik legkönnyebb pótkocsijával, a Kögel Light-tal az üzemanyag költség is csökkenthető. A robosztus könnyűszerkezetű pótkocsira akár 800 kilogrammal több áru rakható fel. A különféle felszereltségek sokoldalú felhasználhatóságot tesznek lehetővé.

Opciók – felszereltségek

  • Ligt Coil: A pótkocsi fel van szerelve a VDI 2700 előírások szerinti acéltekercs szállító teknővel.
  • Papírtekercs szállító kivitel: A pótkocsi 4 hosszanti elrendezésű sínnel rendelkezik, amely a tekercsek ékekkel történő rögzítésére szolgál.
  • Oktabin felszereltség: Felcserélhető léceket, u.n.C síneket jelent, amelyek a rakomány teleszkópos rudakkal történő rögzítésére szolgálnak.
  • Ital szállító kivitel: Egyedileg kialakított felszereltség italrekeszek, italraklapok és hordók biztonságos szállítására
  • Gumiszállító felszereltség: Optimális kialakítás kötésben vagy lépcsősen egymásra rakott gumiköpenyek szállítására 15 tonnáig
  • Egyedi részrakomány és egyéb felszereltség.

Kögel Telematics tájékoztató

Kögel telematika PDF

Kérjen árajánlatot
Előnyök
VÁZSZERKEZET ÉS PADLÓZAT
  • Optimalizált könnyű építésű vázkeret.
  • A nagy szilárdságú finomszemcsés acél szerkezetnek köszönhetően a robusztusság ellenére nagy stabilitás érhető el.
  • 5.460 kg tengelynyomású rakodógépre kialakított padlózat.
VARIOFIX VÁZKERET
  • A hosszanti kialakítású, sűrű elrendezésű lyukak biztonságos lekötést tesznek lehetővé a pótkocsi szinte minden pontján.
  • Az ideális lekötési szög megakadályozza a spanifer kidörzsölődését.
Tolótető ponyvába hegesztett merevítőkkel
  • A tetőponyvába hegesztett keresztmerevítők eltolt tetőnél nem lógnak be a raktérbe.
  • Külön kérésre a tető mindkét irányba eltolható.
Ponyvafeszítés
  • Gyors és könnyű ponyva nyitás és zárás.
  • Ponyvafeszítés elől opcionálisan.
súly
  • A könnyűszerkezet miatt csekély az önsúly, amely nagy hasznos teherbírást eredményez.
Kögel Light plus

Az új Kögel Light plus még nagyobb hasznos teherbírással, belmagassággal és gazdaságos üzemeltetéssel

A Kögel bemutatja a függönyponyvás  Kögel Light család legújabb változatát, a Kögel Light plus-t. Vadonatúj konstrukció, a Kögel Light plus kiemelkedően nagy hasznos teherbírással, optimalizált alváz és felépítmény súlyokkal.  Súlycsökkentő felszereltség összeválogatásával  az önsúly akár 4.775 kg is lehet, míg a pótkocsi alapfelszereltséggel 5.145 kilót nyom. A megengedett legnagyobb össztömeg 39.000 kg, a nyeregterhelés 12.000 kg. Köszönhetően a nagyszilárdságú finomszemcsés alapanyagnak, a kevés acél felhasználás ellenére a pótkocsi nagy stabilitású és hosszú élettartamú.

Opciók és felszereltségek:

  • Italszállító kivitel: A felépítményre felszerelhető paletta ütközővel, részrakomány rögzítést lehetővé tevő lécekkel, és természetesen rendelkezik  DIN EN 12642 Code XL minősítéssel.
  • Egyedi részrakomány és egyéb felszereltség.

AKCIÓ: pótkocsikra ajándék Kögel telematika kiépítés* + 1 év jótállás**

Kögel Telematics tájékoztató

Kögel telematika PDF

Kérjen árajánlatot
Előnyök
Váz és padló
  • Új fejlesztésű alváz új vázkerettel.
  • Könnyűszerkezetű alváz.
  • 120 mm vastag hattyúnyak.
  • Az átdugott kereszttartók egyenletes súlyelosztást tesznek lehetővé.
  • Padló: 30 mm vastag csavarozott ragasztott padló.
  • Padló: opcionálisan 27 mm-es padlóval is rendelhető.
súly
  • A könnyűszerkezet miatt csekély az önsúly, amely nagy hasznos teherbírást eredményez.
  • Egyedi kivitelben az önsúly akár 4.775 kg is lehet, míg  alapkivitelben a pótkocsi 5.145 kg-ot nyom.
VarioFix-lyukacsos acél vázkeret
  • A hosszanti kialakítású, sűrű elrendezésű lyukak biztonságos árurögzítést tesznek lehetővé a pótkocsi szinte minden pontján.
  • Az ideális lekötési szög megakadályozza a spanifer kidörzsölődését.
ponyvafeszítés racsnis megoldással vagy feszítő karral
  • Gyors és könnyű ponyva nyitás és zárás.
  • Ponyvafeszítés elől opcionálisan.
Súlycsökkentő felszereltségek
  • Opcióként könnyű és stabil ajtó duroplaszt anyagból.
  • Rendelhető továbbá a légi szállításban használatos u.n. szendvicspanel ajtóval.
  • Különleges ügyfél kívánságok szinte teljes egészben teljesíthetők.
Súlycsökkentő felszereltségek
  • Homlokfal és sarokoszlopok: mind az első, mind a hátsó sorokoszlop szériában alumínium.
  • További lehetőségek
    • könnyű kerekek
    • alumínium tetőgerenda
    • alumínium keréktárcsa
    • alumínium gólyaláb
    • alumínium légtartály.
Kögel Flexiuse

A Kögel FlexiUse rugalmas használatot tesz lehetővé, különböző nyeregmagasságú vontatóval húzható, sokféle szállítási feladatra alkalmazható. Két utazó magassága miatt többféle nyeregmagasságú vontatóval kapcsolható össze, ezáltal a rugalmas tervezés biztosított. A felépítmény magassága igény szerint variálható, a szállítandó volumen egészen 100 m3-ig növelhető.

Kögel Telematics tájékoztató

Kögel telematika PDF

Kérjen árajánlatot
Előnyök
VÁZKERET ÉS PADLÓZAT
  • Nagyon stabil vázkeret nagy pontterhelhetőséggel.
  • Nagy tengelynyomású rakodógépekre kialakított erős padlózat max. 7.200 kilogramm tengelynyomásig.
térfogat
  • Maximális térfogat a max. 3.050 mm belmagasságnak köszönhetően.
  • Optimális oldalsó rakodási magasság az emelhető tető miatt.
  • Ideális az autóipari gitterboxok szállítására.
súly
  • A FlexiUse alacsony önsúlya nagy hasznos teherbírást eredményez.
variofix vázkeret
  • A sűrű elrendezésű lyukak szinte korlátlant áru rögzítést tesznek lehetővé a Mega pótkocsinál.
  • Az ideális lekötési szög megakadályozza a lekötő hevederek kidörzsölődését.
emelhető tetőszerkezet
  • A mechanikus-hidraulikus tetőemelő a Flexi Use pótkocsi széria felszereltségének számít.
opcionális változatok
  • Papírtekercs szállító: A pótkocsi 4 hosszanti elrendezésű sínnel rendelkezik, amely a tekercsek ékekkel történő rögzítésére szolgál.
  • Daimler 9.5 felszereltség, amely az autóiparban használatos, többek között homlokfal erősítést, oldalsó paletta ütközőt, 24 ponyva csatot és 3 sor alumínium oldallécet jelent.
  • Ferry/RoRo kivitel: A pótkocsi hajón és kompon szállítható, kísérettel vagy anélkül, el van látva 4 pár nagyméretű lekötő gyűrűvel és megfelelő jelző táblákkal.
  • Ital szállító kivitel: Egyedileg kialakított felszereltség italrekeszek, italos paletták és hordók biztonságos szállítására.
  • Gumis felszereltség: optimális kialakítás egymásra, kötésben vagy lépcsősen rakott, gumiköpenyek szállítására 15 tonnáig.
  • Oldalfal: A Kögel FlexiUse kívánságra oldallal rendelhető.
  • Egyedi részrakomány rögzítési csomagok és felszereltségek.
Kögel Mega

A Kögel Mega alacsony nyeregmagasságú vontatóhoz készül. Perfekt módon alkalmas az autóipar által támasztott klasszikus feladatok teljesítésére. A 3 méteres belmagasság nagy padló terhelhetőséggel párosulva lehetővé teszi nagy térfogatú áruk szállítását. Jól átgondolt konstrukciós megoldások biztosítják az áru gyors és kényelmes berakodását és lekötését.

Opciók, felszereltségek

  • Az 55 mm-es hattúnyakú és 910 mm kapcsolási magasságú mega pótkocsi 3 méter belmagasságnál sem lépi túl a 4 méter megengedett teljes magasságot.
  • Kögel Mega Light: a csekély önsúly és megnövekedett hasznos teherbírás nagy stabilitással párosul
  • Mega Rail:  A pótkocsit a megerősített alváza, daruzáshoz szükséges egyedi kialakítása és az oldalponyva megfelelő helyeken történő megerősítése teszi alkalmassá a kombinált fuvarozásra.
  • Mega TIR: Vámzárbiztos kivitel oldalfallal vagy anélkül.
  • Mega Coil: A pótkocsi fel van szerelve a VDI 2700 előírások szerinti acéltekercs szállító teknővel.
  • Papírtekercs szállító kivitel: A pótkocsi 4 hosszanti elrendezésű sínnel rendelkezik, amely a tekercsek ékekkel történő rögzítésére szolgál.
  • Oktabin felszereltség: Felcserélhető léceket, u.n.C síneket jelent, amelyek a rakomány teleszkópos rudakkal történő rögzítésére szolgálnak.
  • Daimler 9.5 kivitel: Az autóiparban használatos. Többek között homlokfal erősítést, oldalsó paletta ütközőt, 24 ponyvacsatot és 3 sor oldallécet tartalmaz.
  • Ferry/RoRo:  Kísért vagy kíséret nélküli szállítást tesz lehetőve kompon vagy hajón, el van látva 4 pár nagyméretű lekötő gyűrűvel és megfelelő jelzőtáblákkal.
  • Ital szállító kivitel: Egyedileg kialakított felszereltség italrekeszek, italraklapok és hordók biztonságos szállítására.
  • Gumiszállító felszereltség: Optimális kialakítás kötésben vagy lépcsősen egymásra rakott gumiköpenyek szállítására 15 tonnáig.
  • A Kögel Mega kívánságra oldalfallal is szállítható.
  • Egyedi részrakomány és egyéb felszereltség, akár 22,5 colos kerekekkel 19,5 coll helyett.
  • Kögel Mega – Perfect Height: 55 mm-es hattyúnyakkal is rendelhető.

Kögel Telematics tájékoztató

Kögel telematika PDF

Kérjen árajánlatot
Előnyök
NYEREGTERHELÉS
  • A Kögel Mega alacsony nyeregmagasságú vontatóval kapcsolható össze.
VÁZKERET ÉS PADLÓZAT
  • Nagyon stabil vázkeret nagy pontterhelhetőséggel.
  • Nagy tengelynyomású rakodógépekre kialakított erős padlózat max. 7.200 kilogramm tengelynyomásig.
térfogat
  • Maximális térfogat a 3 méter belmagasságnak köszönhetően.
  • Optimális oldalsó rakodási magasság az emelhető tető miatt.
  • Ideális az autóipari gitterboxok szállítására.
súly
  • Az alacsony önsúly nagy hasznos teherbírást eredményez.
variofix vázkeret
  • A hosszanti kialakítású, sűrű elrendezésű lyukak biztonságos lekötést tesznek lehetővé a pótkocsi szinte minden pontján.
  • Az ideális lekötési szög megakadályozza a spanifer kidörzsölődését.
emelhető tetőszerkezet
  • A mechanikus-hidraulikus tetőemelő a Mega pótkocsi széria felszereltsége.