Speciális pótkocsik specialistája

Hazánkban éppúgy jól cseng a Broshuis neve a speciális pótkocsik piacán, mint szerte a világban, amely a biztonság, a minőség és az innováció szinonimája. Ezek a trélerek a megbízható, robusztus szerkezeti elemeket innovatív megoldásokkal társítják kiváló kivitelezési minőségben. Mindemögött több mint 130 éves szakmai tapasztalat áll. Érdemes hát megismerkedni a márka gazdag múltjának főbb mérföldköveivel.

Közzétéve:

Hollandiában, Muiden városában családi vállalkozásként indult útjára a Broshuis cég 1885-ben, amely eleinte többek között járóképes alvázakat készített. A gyártó 1929-ben mutatta be első pótkocsiját, 1932-ben pedig már egyedi ügyféligények alapján gyártott speciális pótkocsikat és félpótkocsikat, amivel úttörőnek számított a piacon. Majd 1958-ban megszületett a Broshuis első mélyágyas trélere, amellyel magasabb rakományokat lehetett szállítani, mint a hagyományos pótkocsikkal. Ugyanebben az évben hagyta el a gyárkaput az első síkágyas, széthúzható tréler is, amellyel az amszterdami Hilton Hotel hosszú építőelemeit szállították.

Világújdonságok a speciális pótkocsik terén

A Broshuis 1965-ben bemutatta a világ első széthúzható, mélyágyas félpótkocsiját. Ezt 1983-ban újabb meghatározó innováció követte, a széthúzható konténerszállító félpótkocsi, amellyel bármilyen méretű és rendszerű konténert lehetett szállítani, így nagyon rugalmas alkalmazhatóságot biztosított.

Később a hadiiparban is sikereket ért el a márka, 1992-ben szerződést írt alá a holland hadsereggel 137 mélyágyas, háromtengelyes félpótkocsi átadásáról harckocsik szállításához. Majd az ezredfordulón a Broshuis a piacon elsőként kínált a saját hosszának háromszorosára széthúzható trélert, ez a levédett Triple Trailer nevet kapta. Három évvel később újabb szabadalmazott megoldással rukkolt ki a holland családi vállalkozás: a 2CONnect Split Container Chassis lényege, hogy két húszlábas konténeralvázas egységből áll, amelyek gyorsan és egyszerűen szétkapcsolhatók egymástól, így a rendszer rugalmasabb felhasználást tesz lehetővé.

Folyamatos fejlődéssel a speciális pótkocsik élvonalában

Jelentős beruházást hajtott végre a holland gyártó 2008-ban, amikor felavatta új, 250 méter hosszú fényezőüzemét, amelynek hat munkaállomásán felfüggesztve haladnak végig az alvázak. A mélyágyas pótkocsik és félpótkocsik vadonatúj generációja 2011-ben mutatkozott be, független kerékfelfüggesztéssel. Ez tengelysoronként 12 tonna teherbírást biztosít, míg a rakfelület magassága a talajtól 79 centiméter. Ezek a járművek még hidraulikus felfüggesztéssel készültek, ám 2014-ben megjelent a légrugós változat is. Majd 2016-ban érkezett az SL trélerek továbbfejlesztett módozata, amely a piacon a legalacsonyabb rakfelületet a legnagyobb szabad hasmagassággal társítja. Ugyanebben az évben debütált az SL-AIR 5 is, amely a világon elsőként kombinálja a hidraulikus kormányzást a független, légrugós felfüggesztéssel az optimális kormányzási szög és az optimális teherbírás érdekében. Mindeközben a Broshuis folyamatosan fejleszti értékesítési és szervizhálózatát is, hogy innovatív termékeivel még közelebb kerülhessen az ügyfelekhez.





Megosztom másokkal

Stabil háttér a fejlődéshez

Egyre jelentősebb a Delta-Truck Kft. és a Viarent Kft. nemzetközi terjeszkedése, ami elengedhetetlenné tette a cégcsoport üzleti folyamatainak optimalizálását, standardizálását és korszerűsítését a hatékonyabb működés érdekében. Ezért a két cég megállapodott az SAP Hungary Kft.-vel egy vállalatirányítási és egy értékesítéstámogatási rendszer bevezetéséről.

Bátyja nyomdokaiba lép

Bemutatta a Ford Trucks a korábbi típusnév miatt a mai napig általában Cargo néven emlegetett járműsorozatának utódját. A felépítményezhető fülke-alvázas, építőipari és nyerges vontató kivitelben is készülő vadonatúj F-Line a formatervtől a kényelmen, a vezetéstámogató rendszereken és a hálózatba kapcsolhatóságon át a hajtásláncig jelentős előrelépést mutat elődjéhez képest. Ezáltal a sikeres F-Max zászlóshajó méltó kistestvére.